dilluns, de desembre 17, 2007

[catalonia-europa] ESQUERRA CALAMITAT (RECULL TRANSGRESSOR I POLÍTICAMENT INCORRECTE)

ESQUERRA CALAMITAT, LA DESGRÀCIA DE LA NOSTRA PROGREPIHERIA (RECULL TRANSGRESSOR I POLÍTICAMENT INCORRECTE)

ERRORS DE L'ESQUERRA
"Nosaltres partim de la convicció dels vicis profunds que manté la política d'esquerres. I d'aquests vicis, en denunciem per damunt de tot, tres: la confiança cega en el progrés [us sona, allò de progressistes?]; una confiança cega en l'encert i en els reflexos de les reaccions que es formen en el si de les masses; una confiança cega en el partit" (Tesis sobre la filosofia de la història, Walter Benjamin, esquerrà alemany, Quaderns republicans de l'ACR Constantí Llombart, 2007]
"Per aquella època, el nazisme exultava imponent. Tenia 107 escons al Reichstag. Dominava el carrer. La seva premsa era brava i genial en l'atac sens escrúpols. La seva administració i organització, exemplars. Anava cap al poder a bon pas. La ponderada premsa governamental, de redacció molt acurada, incapaç de calumniar, i moguda per ressorts d'humanisme massa vulgars per encandilar les masses, hi oposava un dic ben fràgil" (M. Penella de Silva, "El nombre 7", llibre reportatge d'un periodista català republicà en Alemanya entre els anys '20 i '40).
"La dreta va amb mala idea perquè sap com és la política real. La progressia té mala idea perquè va de resabuda, però per malfeineria no sap aplicar-la i es conforma amb el plany. De tres pecats (la supèrbia, la malícia i la malfeineria) es configen un virtut imaginària (l'ètica). L'autoengany, doncs, no sols hi és doble, sinó que va en direcció totalment contrària a la crua realitat" (Autocitació).
"L'esquerra s'estima ajustar la realitat als propis prejudicis i rutines, després no li surten els comptes i encara s'enrabia més. Per això sempre fracassa. És incorregible en els partits presos, com en una llarga tautologia d'Alzheimer irreversible. I si els critiques, automàticament ja ets un fatxa. Viuen en un món sol•lipsista i es creuen ser els supermans en versió roja" "Igual que abans veien "rojos" o "maricons" per tots els racons, ara veuen "fatxes". La nostra progressia ha fet el miracle (inventat, perquè dels fatxes de veritat no se n'ocupa: els té por i en fuig) de "la multiplicació dels fatxes i dels nazis" entre tot allò que no repetesca -sense pensar més- llur doctrineta, com a lloros, pels segles dels segles" (Autocitació).
"La malfeineria és un vici que esquerraneja de la mateixa manera que l'avarícia dretaneja. Els uns no arriben a avariciosos perquè són mantes i volen subvencions i ajudes, els altres no arriben a mandrosos perquè necessiten despavilar a fi de poder tenir calers i dominar. Duu el seu temps copsar com és l'esquerra de mandrosa" "Els progres diuen que ajudar és paternalisme, més que res, perquè ells tenen el cor (la llengua) a l'esquerra i la cartera a la dreta, mentre els qui ajuden de debò tenen la cartera més a l'esquerra encara que el cor (la llengua) no la solen tenir tan a l'esquerra com ells. Així els progres demostren el que són: l'esquerra barata de barra de bar" (Autocitació).

LLIBERTATS I PENSAMENT ÚNIC: EL POLÍTICAMENT CORRECTE, DOGMATISME/DOCTRINARISME SUPERFICIAL
"A força de voler costi el que costi que la realitat s'acomodàs a a llur visió ideologitzada, no han vist venir pel carrer l'altra generació" (Robert Armogathe, a "Le Monde").
"Una ignorància absoluta no és pas el mal major ni el més terrible, ho és manta més un munt de coneixements mal païts" (Plató [de ver nom Aristocles], 427?-347 a.C., filòsof idealista grec, mestre d'Aristòtil).
"El problema dels nostres temps és que el futur ja no és el que era" (Paul Ambroise Valéry, 1871-1945, poeta i assagista francès).
"Cal aprendre a desconfiar dels predicadors de toleràncies perquè en ells s'hi reflecteixen les modernes dictadures" (Joan Borda, poeta mallorquí).
"Massa sovint la progressia no té gens clar què és la llibertat d'expressió: el dret d'expressar-se per als qui no pensen com tu. Igualment que la llibertat és expressar el que trobes just i vertader allà on no volen sentir-ho" "Prou esquerrans s'escaroten fins i tot violentament quan critiques coses que, al meu entendre, no tenen en realitat base i són simples supersticions modernes o progres, al nivell que la gent humil pot creure en miraclers, etc" (Autocitació).
"Naturalment que la immensa majoria de la gent no fan gairebé res de pròpia iniciativa ni se sacrifiquen fora de l'estrictament acceptat socialment, ser una absoluta mediocritat és allò que s'estila sempre, i eixir-se'n és sospitós, i més a Espanya, amb un rerefons mental amb tants segles d'Inquisició. Qui sap que no s'esforça gaire i els altres el tenen per home esforçat, li fan entendre que els qui se n'admiren encara s'escarrassen menys. Quan una persona diu que "tor mundo e güeno" vol dir que ell se n'aprofita. Els qui no se n'aprofiten i penquen, no tenen mai una concepció tan triomfalista i idíl·lica de la gent, i per això solen fer-se de dretes (tips). La ganduleria i la fantasmeria esquerranegen, mentre que l'avarícia dretaneja (a voltes no, però és quan l'esquerranisme és simple parauleria)" (Autocitació).
"La gent rutinària, amb mandra per a pensar amb dades actualitzades, creuen abans els dogmes de sempre (que aporten l'aplaudiment fàcil en el propi medi) que no pas les dades o el que tenen davant el nas. Eixe és el problema de la gent corcada pels dogmes políticament correctes de 20 ó 30 anys arrere. Són reaccionaris perquè pensen en realitats sociològiques que ja no existeixen així i a més ho fan per mediocritat: per ser acceptats en una subcultura, la d'ells, la progre" "La dreta sol ser molt realista perquè té un fort component del món dels negocis i de rics de tota la vida i no fa política amb ètica perquè sap que la política s'hi avé molt poc i malament. En canvi, l'esquerra i el dogmanisme del Políticament correcte pretèn casar política amb ètica, però quan olora poder, se li n'entren els despavilats arribistes que sí que són realistes" (Autocitació).
"Si ara vingués en Ramon Muntaner a muntó dels nostres "indepes" de corral li dirien nazi oldfashioned, si vingués Llull el menysprearien per ser cristià, si vingués Gaudí li dirien boig i beat i si vingués Macià li retraurien que havia estat militar espanyol, però si vingués Hitler o Franco amb la falç i el martell o amb l'A anarquista molts esquerranosos els seguirien ben pagats. Tenim una gent aferrada a les etiquetes: idòlatra de pins perquè no arriben a més, així s'estalvin comprovar les coses i pensar-se-les. Quan els vinguin els problemes, ja els tocarà pensar, però aleshores no sabran i ficaran la pota de manera catastròfica" (Autocitació).
"Aquest detestable conjunt de normes de comportament social conegut pel "políticament correcte", que barons i dones s'obstinen a respectar i a practicar en aquesta època de consensos i d'abandó d'ideals i d'utopies en nom del més brutal pragmatisme" (Boris Candia).
"Talment tenim eixes contradiccions tan pintoresques del i de la progre que es proclamen alhora feministes i promusulmans, que ja em contareu això com t'ho pots agafar. Això els passa perquè van de compassius per la vida però en fals (d'autocompassius, més aviat): pensen que tot opressor té sempre la culpa, la qual cosa no és així, ja que els opressors, bàsicament, s'aprofiten dels pecats i incompetència dels oprimits. Per això els oprimits solen ser tan poc autocrítics i tan ploraneres, alhora que dropos, decadents i una estranya combinació d'irresponsabilitat violenta i embogida amb covardia mesquina" (Autocitació).
"La progressia fomenta l'individualisme, la manca de compromís o de coresponsabilitat, el subjectivisme, l'eticisme superficial, molt ensopit i a més purament teòric. Això ve de la mà de la manca de treball constant i aquesta mancança duu a la ignorància sobre els mecanismes del canvi social real. La ignorància implica la derrota davant els més treballadors i millor formats. La derrota ens porta a la colonització i a l'explotació, les quals porten normalment més ignorància, tot tancant el cercle de subdesenvolupament nacional català. Els qui es diuen nacionalistes i no treballen –la gran majoria- ho volen arreglar fent victimisme en comptes d'endreçar el mal treball o la manca d'esforç. Però tal faràs tal trobaràs, l'autoengany és un tret miserable del gauchisme infantiloide que encara raja a dojo perquè emmascara la malfeineria i la irresponsabilitat massives" "Els qui sofreixen els aspectes negatius de la immigració són els qui, com era de tèmer, es feixistitzen: no
pas, és clar, els universitaris i progressia, que conviuen en bones condicions amb estrangers (universitaris, ONGs i viatges). Però aquesta progressia esquerrana viu en realitat en un ghetto daurat i no pateix directament de manera tan clara el que pateixen les barriades obreres europees que voten partits racistes, farts de drogues, robatoris i prostitució (conseqüència de la marginació social d'una immigració no integrada)" (Autocitació).
"Quan el relativisme moral és absolutitzat en nom de la tolerància, els drets bàsics són relativitzats i la porta al totalitarisme queda oberta" (Cardenal Ratzinger).

SNOBISME: SOFISTES, APROFITATS I FANTASMES.
"N'hi ha qui es fica unes ulleres de sol per tenir més carisme i simptomàtic misteri" (Franco Battiato, cantant italià).
"És important mantenir una ment oberta, però no tant que et caigui el cervell a terra" (Stephen A. Kallis, Jr.).
"El camí més curt per arruïnar un país és dar-lo als demagogs" (Dionís d'Halicarnas, s. I a. C., retòric grecoromà).
"Agafem un nin malcriat i progre, que sia còmode i fàcil de dur (conformista en el fons) i, potser, tinguem l'ideal ètic que Fernando Savater expressa en «Etica para Amador»" (Gustavo Querejeta, arciprest de Pueblanueva).
"Estic cada volta més convençuda que aqueix home és perillós...El peix gran se n'engul el petit, i qui és molt fervent pels drets del poble, quan li és concedit el poder, està com ansiós per les prerogatives del Govern" (Abigail Adams, lletra a John Adams, el 27·11·1775).
"Que poc que costa fer castells a l'aire i que n'és de car destruir-los" (François Mauriac, 1885-1970, novel·lista occità catòlic i progressista).
"El vescomte, que mai no l'havia vist, comprengué de seguida que aquell jacobí era menys terrible que les paraules que deia" ("Guerra i Pau", 1866, de L. Tolstoi).
"Els dropos i arreplegats tendeixen a considerar-se esquerrans i socialistes. Els avariciosos solen ser de dretes. A muntó vicis "tenen ideologia", i també prou virtuts. Els esquerrans no solen ser avariciosos per malfeineria, de fet no solen tenir-hi gaires ocasions tampoc. Igualment els dretans poden ser avariciosos per ser més actius. El mòbil que tenen és l'ambició. Sovint les aparents virtuts no són sinó manca de motivació i d'ocasió per a caure en el vici corresponent i la gent sol debatre's entre un vici i el vici oposat i es pensen que és virtut la manca del vici al qual no arribem" (Autocitació).

MARGINALISME, FREAKIES, "ANTI-TOT".
"La maniobra d'integració autonomista de l'independentisme porta aparellada, com a segona resultant, l'intent de marginació dels no integrats, els quals, en no sotmetre's al joc electoralista convencional, són condemnats a una política d'estigmatització i d'aïllament social. En aquesta situació, hi ha el perill que l'independentisme es nodreixi de gent més preocupada per les seves pròpies marginacions i frustracions que pels problemes reals del poble català i per la lluita independentista catalana. Així veiem, de vegades, que sota la capa d'un 'independentisme radical' s'aixopluga gent desqueferada, problemàtica i vocacionalment sense ofici, que fa bandera, potser sense saber-ho, del vell eslògan classista 'fruir sense produir'. Aquest independentisme es caracteritza per fer seguidisme de lluites esquerranistes d'arreu, com més lluny millor, enmirallant-se en aquestes i defugint i criticant la lluita patriòtica catalana, a la qual fan un magre favor, en tant que la seva
pròpia imatge ha estat aprofitada, sovint, per desprestigiar l'independentisme...." (Josep Guia.'Sense integració autonomista ni marginació social'. "Lluita", 4·2001).
"La Llibertat és poesia, és prendre les llibertats amb les paraules, trencar les regles d'un discurs normal, violar el sentit comú" (Norman O. Brown, -1913-2002, filòsof americà).
"Quan hom proclama la terra com a realitat darrera, quan el poder de l'homé és considerat com el factor decisiu de tot, apareixen utopies que prometen el cel i duen l'infern, anuncien solidaritat i assoleixen solitud, proclamen un ordre nou i, un món nou però no ens treuen l'amarga sabor de les coses velles..." ("Parlem de l'altra vida", Leonardo Boff, *1938, teòleg brasiler expulsat per l'actual Inquisició vaticana).
"Entre allò horrible –dretes espanyoles- i allò impossible -utopies inconcretes i desgavellades- sempre triomfarà l'horrible" "Per a la nostra esquerreta radical, tothom és nazi i fatxa, excepte ells que són guais, follen i fumen canuts escoltant música guai, i ja està. Pràcticament no donen per a res més. Bamby i Caputxeta eren molt més crítics i antisistema que aquests" "Madurar significa deixar de tirar les culpes a tercers i assumir la pròpia responsabilitat històrica. Ser honests i voler veure –tenir el valor de voler descobrir- la llei de l'embut privilegiada que encara volem mantenir per a nosaltres mateixos oblidant els quals vénen darrere o els qui vénen darrere dels qui vénen darrere. No fer-ho així, només demostra que no hem sortit encara del panfletarisme estèril i perillosament incendiari" "Les solucions reals a la qüestió migratòria no passen, en allò bàsic, en cap moment, pel que semblen ser les reaccions lògiques immediates: l'esquerranisme, el just
reivindicacionisme social, el moviment antiglobalització, la reivindicació universalista i del mestissatge: és una mica més complex, menys simplista. Cal anar amb a muntó de tacte i calibrant molt bé els passos, ja que és un terreny sistemàticament minat per l'enemic" (Autocitacions).

MANCA D'AUTOCRÍTICA, TEORICISME SENSE PRÀCTICA. PSEUDOINTERNACIONALISME
"Al cap i a la fi tu ets un altre maó en el Mur…Tot era al capdavall una altra rajola en el Mur" ("Another brick in the Wall –2ª Part, The Wall", de Pink Floyd).
"La generació del Maig del 68 va ser més hàbil per a enderrocar que no pas per a construir" (Yago de la Cierva).
"A muntó dels homes que saben com matar un tirà no saben com governar un país" (Oskar von Wertheimer, escriptor alemany de tema històric).
"La manifesseria em dóna malícia tant com els pecats, però sobretot els emplastres en els afers públics dels quals no deriven sinó mals per a milers i milions d'éssers" (Johann Peter Eckermann, 1792-1854, escriptor alemany).
"Sols dic que tot el moviment per una Constitució va en una direcció errada. El poble no vol cap Constitució, i aquells que recorren a l'agitació en favor d'aquesta fita no coneixen el poble. Per més qie professin estimar-se'l, en definitiva se'n fumen; simplement el menyspreen. El poble sols vol una cosa, ço és: terres" (Lev N. Tolstoi, 1828-1910, autor rus noviolent, cristià i socialitzant, entrevistat per Harold Williams, 9·2·1905).
"Tothom hi preferia un tipus de debat intel·lectual que no tenia aplicació en cap societat de les que jo coneixia. Tractaven de ser molt refinats, i ideaven polítiques i portaven oradors invitats; però no eren reals. Donaven la impressió que, en realitat, tant els feia allò que succeís fora de la Universitat, mentre tinguessin alguna cosa de què parlar. Hi havia més política de veritat en la "Societat de Música Popular" que no pas en cap dels partits" ("El preu de la meva ànima / The Price o f my Soul", 1969, de Bernardette Devlin, *1947, líder socialista nordirlandesa).
"Si, sobretot, els qui estan posseïts d'un esperit destructor i estèril, volguessin infondre a la nostra pàtria l'esperit nihilista que respiren, si reeixissin en sa empresa, destruït l'antic esperit català i infús el nou, tindríem en realitat una transsubstanciació de la pàtria. Mes, com els tals no posseeixen una vertadera substància, essent una pura privació, plena de personals concupiscències, el que ens quedaria fóra un nom buit de tota realitat, la supressió dels sentimetns patriòtics, o sia la fraternitat universal igual a zero" ("La tradició catalana", cap. II, 1892, d'en Josep Torras i Bages, 1846-1916, bisbe cofundador del catalanisme modern).
"Per a qualsevol dels més de 30.000 infants que moren cada dia de desnodriment al món, la fraseologia esquerrana i anarca contra "el paternalisme" dels qui intenten alimentar-los sols és feixisme i una excusa més per a l'Holocaust que estan patint. Aquests progres simplement els estan deixant morir, sense fer res concret més enllà de discursos autoexculpatoris acusant de tot al capitalisme" "Segur que aquesta colla de progres catalanets que van de rojos i anarcos seran dels qui viuen en casa bona (St. Gervasi i C/Jaume Roig, potser) i tenen com recança de veure pobres, ells que van de marca i beuen vins exquisits per a bufar-se les nits de xirinola. Solució: que pagui la Generositat de Catalunya la tranquil·litat de llurs consciències recollint tota la misèria del món sencer i tots comunistes (dins un ordre, és a dir, ells en llur torre d'ivori) a fi que l'Estat solucioni els problemes sense haver-hi ells de despendre un euró. La caritat, que la faci l'Estat
(socialista). Ells tenen la boca –fluixa- a l'esquerra però la cartera sempre ben a la dreta" "El feixisme (i l'opressió en general) és la terrorífica materialització en negatiu de l'horrible hipocresia i de la inconseqüència extrema, en algunes èpoques, dels qui es diuen progressistes i revolucionaris" (Autocitació).
"És més fàcil parlar "solidàriament" de tots els països en problemes, d'anar a salvar tot el món, per una senzilla raó: perquè és impossible, i així tens la coartada per a no fer res. Per això aquest pensament "progressista" té tant èxit entre el catalanam i especialment entre l'esquerrà: és una coartada per a la passivitat, el plany, el victimisme i la inutilitat" (Autocitació).

NACIONALISME I TEMA SOCIAL
«És curiós que els més culpables acusin els més innocents. L'esquerra espanyola s'avé perfectament amb el colonialisme i està ben disposada a fer costat a les organitzacions dretanes i alguns cops neofeixistes que el defensen i, per tant, a ajornar la lluita social que és la raó primera de la seva existència, puix que també per a ella la unión sagrada té prioritat sobre el conflicte entre classes, la solidaritat proletària, l'internacionalisme que en la seva versió correcta no consisteix pas en l'asserviment de comunitats més indefenses, en la imposició d'una cultura pretesament "superior".
Tota aquesta gent amb tanta poca capacitat de comprensió quan se'ls toca allò que tossudament tenen per seu, bé són favorables a la descolonització quan afecta d'altres Estats, i així la veurem promoure campanyes de solidaritat i constituir comitès d'ajuda als oprimits d'indrets llunyans mentre donen llenya als qui tenen més a prop i a favor dels quals, per aquesta raó de proximitat, podrien emprendre accions eficaces en lloc de fer-los la traveta» (Manuel de Pedrolo).

ANTIAMERICANISME
"Matar americans i aliats seus, civils o militars, és un deure per a tot musulmà", diu la cèlebre fàtua del 1998. Alegrar-se per la desgràcia dels americans, somriure quan són atacats, pensar que ho mereixien, sembla el deure de tot bon burgès europeu i de tot progressista. Imbècils" (Oriana Fallaci).
"Moltes crítiques antiamericanes viscerals són ben hipòcrites: si el que critiquen a Occident i als USA ho criticassin als integristes en algun país islàmics, els Bin Ladens ja els haurien tallat el cap. Més barruts que mil negres cantant l'only you. No eren tan antireligiosos, aquests paleoprogrepihos?" (Autocitació).
"Cal dir que mentre Anglaterra abolí la tracta el 1814 i els EEUU en 1855 (amb guerra civil i tot), el Vaticà no abolí l'esclavatge fins al 1875 i Espanya el mantingué fins als 1880 i encara quan la independència de Cuba en quedaven (com és costum de la picaresca espanyola que es passa les lleis progressistes per sota cama). Hi ha molt d'antiamericanisme progre dient que els anglosaxons són racistes i esclavistes, però aquests ignorants el que no saben o no volen saber és que els espanyols sempre han estat més racistes i més esclavistes. Que hi hagi més mestissatge a Hispanoamèrica té a veure amb violacions i calentures sexuals, no tant en falta de racisme" (Autocitació).

CRISTIANOFÒBIA, ANTIRELIGIOSOS, MENJACAPELLANS.
"El món, tal com és, no pot ser el lloc (global) del regne de Déu (1ª Corintis 15:5). Ha de ser del tot capgirat. Hi ha una alienació fonamental que no permet una bondat perfecta, una identitat plena ni una absoluta felicitat. Realització i alienació hi caminen sempre plegades. D'ací que, per molt optimista que sia la fe cristiana, haurà de predicar sempre, i també la paciència de suportar i acceptar l'inevitable i ens ensenyarà a ser autocrítics (...). Se'n dedueix la permanent actualitat de la teologia de la creu que sempre denuncia l'optimisrne desmesurat" ("Parlem de l'altra vida", Leonardo Boff, *1938, teòleg brasiler expulsat per l'actual Inquisició vaticana).
"Tampoc no és pas arribat el moment (de regeneració) dels nostres països (occidentals): és menester que hi passi la guerra, que ja no pot trigar gaire, l'han merescuda tant que és inevitable. Després potser escampi l'horitzó. I per ventura arribi un temps en què deixin de semblar rebels a tota llei civil i enemics del gènere humà els qui volen fonamentar llur pau damunt els principis de la justícia i de la caritat" (Giuseppe Giovanni Lanza del Vasto, 1901-1981, deixeble cristià europeu de Gandhi, a "Peregrinatge a les fonts", Vasto, poc abans d'esclatar la 2ª Guerra Mudial, hivern 1937-1938).
"El socialisme no és sols un problema laboral o de l'anomenat quart estat, sinó que és en primer lloc un problema d'ateisme, de la contemporània presentació de l'ateisme, el problema de la torre de Babel, bastida expressament al marge de Déu, no pas per atènyer el cel de la terra estant, sinó per abaixar el cel a la terra" ("Els germans Karamazov", Fiodor N. Dostoievski, 1821-1881, escriptor rus).
"Fracassat com moviment socialista revolucionari —i encara com reformista,—arreplegà la base electoral en els sectors més estantissos del proletariat i de la classe mitjana que van definir els trets de formiguetes pràctiques i de partit municipal que li va atribuir Lisandro de la Torre amb encertat diagnòstic: una mena de quaquerisme de virtuts passives amb solucions cooperatives, que era l'única cosa que el distingia dels vells partits governants....En la rebotiga de la farmàcia pobletana l'idoni de corbata voladora parlava malament del capellà i amenaçava amb un socialisme internacional per a quan el poble s'hagués preparat culturalment, davant el somriure encoratjador del comissari i dels veïns respectables que estaven ben amatents per a un futur que s'assegurava remot" ("El medio pelo en la sociedad argentina", Corregidor, 2000, d'Arturo Jauretche, 1901-1974, escriptor i polític argentí).
"La religió és una part consubstancial de tot l'huma. Ignorar-la no és pas cultura ("la Cultura és la Ignorància", del Ministeri de Cultura orwel·lià a "1984") com pensen la progressia, és part de la ignorància i de la manca de perspectiva. És una arbitrarietat i simple prejudici convertit en senyal d'identitat progre" "Quant a la República Espanyola fou anticlerical, però els qui cremaven esglésies i afusellaven capellans eren majoritàriament de la CNT-FAI, encara que també n'hi devien haver de republicans anticlericals rabiüts. Curiosament en l'etapa stalinista (Negrín) foren restaurades parcialment les llibertats religioses i de culte, de cara a l'exterior, ja que la persecució religiosa del 36-37 (amb unes 20.000 víctimes a la zona republicana) permeté una gran campanya del Vaticà a França, Anglaterra, Itàlia i Alemanya contra la República que fou determinant a l'hora de negar-se a socorrer-la les democràcies i a l'hora de donar suport a Franco per part dels
feixistes. I és que la ruqueria antireligiosa sempre té un cost enorme i enormement sanguinari en tots els aspectes, malgrat que els nostres irresponsables antireligiosos se'n fumin i es pensin que això no és res. Són aquesta mena de gent la que preparen les catàstrofes històriques que patim i que podem patir en un futur" "La progressia és mediocrement hedonista, és a dir, no té perspectiva. Per això menysprea la fe: simplement no la concep perquè la fe implica una certa negació de si mateix (de l'egoisme, del "parer" immediat, de la comoditat, etc.). Així que la caricaturitza. Al meu parer això és negatiu, però també crec que fa de contrapès als integrismes (no sols musulmà, també cristià, etc.). En realitat la democràcia es manté per un cert equilibri de maldats integristes enfrontades que no volen encetar una guerra civil oberta. Són massa còmodes i covards com per a ficar-s'hi" "Quan el futurisme social parla d'un món millor i d'un altre món millor possible, en parlar
col·lectivament i en abstracte, tendeix a presuposar-ho com a imposició a la col·lectivitat. Dissortadament és així: teòricament, estan predicant el Bé –un concepte dissecat i boirós de Bé- per damunt la llibertat individual. És una mena de subtil axioma inconscient de la Dictadura del Proletariat, ço és, de l'estalinisme. En els textos bíblics, Déu, en canvi, planteja la llibertat de fer el mal i de no creure fins i tot en Ell, perquè sap que el món millor no pot ser mai una abstracció, una il·lusió a la totalitat, sinó sols la suma dels amilloraments individuals reals, és a dir, de la llibertat de consciència per a fer el bé amb maduresa, en comptes d'autoexcusar-se en ens abstractes i lemes grandiloqüents de supostes bones intencions de gent que normalment té massa mandra per a fer el bé concret i real i una boca massa gran per a vomitar el sentiment de culpa per les injustícies mundials en forma de clixés de consum fàcil" (Autocitacions).

---------------------------------
Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail

[Non-text portions of this message have been removed]

__._,_.___
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
http://groups.yahoo.com/group/catalonia-europa/
1-Aquest és un grup sobiranista català i federalista europeu, d'esquerres, antipatriarcal i antireligiós. Es una iniciativa espontània, espontaneïsta i deslligada de cap entitat organitzada. Aquest grup no admet continguts: 1-comercials, 2-que facin apologia de la religió o que justifiquin postures diferents de l'ateisme, 3-que atemptin contra els principis ideològics de l'esquerra europea i catalana.
2-ATENCIÓ!!!!: Per a evitar virus i atacs aquest grup NO ACCEPTA missatges
amb arxius adjunts. Si el contingut de l'adjunt que voleu enviar és un
escrit, podeu copiar-lo dins el cos del missatge en format de text.
Altres tipus de documents podeu carregar-los directament dins la web.
Aquest grup TAMPOC no accepta missatges amb format HTML.
3-Si no vols rebre els missatges d'algú en particular, no cal donar-se de baixa del grup, és més fàcil filtrar aquest algú.
4-Els missatges d'aquest grup es pobliquen també al blog:
http://catalunya-lliure-free-europa.blogspot.com
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! News

Fashion News

What's the word on

fashion and style?

Move More

on Yahoo! Groups

This is your life

not a phys-ed class.

Yahoo! Groups

Dog Zone

Connect w/others

who love dogs.

.

__,_._,___