diumenge, de maig 10, 2009

[catalonia-europa] bloc J. Sort





Begin forwarded message:

> From: Josep <jsort64@gmail.com>
> Date: 10 de maig de 2009 17:30:23 GMT+02:00
> To: josepsort@mac.com
> Subject: [josepsort] 5/10/2009 05:07:00 PM
>
> COM EN EL FRANQUISME, PERÒ AMB LA F1
>
>
> Un dels meus mal records d'infantesa és la Setmana Santa televisiva.
> Els més joves els costarà molt imaginar com es podia viure amb dos
> canals ecspanyols de televisió en blanc i negre, i empassar-se els
> akelarres dels garrulos amb les caputxes tipus KKK. Penso que va ser
> llavors que em va immunitzar contra el pensament religiós per sempre
> més. Les odiava, aquelles tardes llarguíssimes d'una televisió que
> no podia suportar. Naturalment, amb el pas dels anys el meu
> menjacapellanisme s'ha anat apaivagant, tot i que encara a hores
> d'ara quan veig en Rouco, o el Garcia Gascó (amb accent, talòs!),
> els automatismes se'm disparen. No ho puc evitar. Jo he arribat a la
> conclusió que preocupar-se per la vida en l'hipotètic més enllà, és
> un acte de profund egoisme, tenint present la quantitat de problemes
> que tenim ara i aquí. Però bé, cadascú que es posicioni com vulgui,
> sempre i quan a mi no em toqui el que no sona. Naturalment, jo no
> tractaré condescentment una persona creient, com perdonant-li la
> vida. Més d'una vegada, m'he sentit incòmode quan un capellà o
> religiós, sobretot si era jove, s'adreçava a mi d'aquesta manera. No
> sé què es pensen! Mai ho he entès!
>
>
> Però bé, aquest rotllo que us acabo de clavar ve a tomb pel fet que
> aquests dies ja tinc el tema de la Fórmula 1 de cotxes que em surt
> per les orelles. Quin veritable fàstic! No puc evitar traçar
> paral.lelismes entre la meva infantesa amb els garrulos de les
> processons, i els notes de la F1, pilots, periodistes i públics
> inclosos. Haver de suportar no sé quants dies la tonteria pija de
> gent fotent gasto de benzina, em posa malalt dels nervis. Sort que
> ara tinc 15 o 20 canals per triar, però és clar, quan vull mirar les
> notícies a TV3, m'adono que ni els horaris respecten... però què
> s'han pensat?
>
> Si us plau, perquè no apreteu el gas a fons, us sortiu per la
> tangent i us aneu a fer la mà d'una punyetera vegada?
>
>
> --
> Enviat per Josep a josepsort el 5/10/2009 05:07:00 PM

[Non-text portions of this message have been removed]

__._,_.___
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
http://groups.yahoo.com/group/catalonia-europa/
1-Aquest és un grup sobiranista català i federalista europeu, d'esquerres, antipatriarcal i antireligiós. Es una iniciativa espontània, espontaneïsta i deslligada de cap entitat organitzada. Aquest grup no admet continguts: 1-comercials, 2-que facin apologia de la religió o que justifiquin postures diferents de l'ateisme, 3-que atemptin contra els principis ideològics de l'esquerra europea i catalana.
2-ATENCIÓ!!!!: Per a evitar virus i atacs aquest grup NO ACCEPTA missatges
amb arxius adjunts. Si el contingut de l'adjunt que voleu enviar és un
escrit, podeu copiar-lo dins el cos del missatge en format de text.
Altres tipus de documents podeu carregar-los directament dins la web.
Aquest grup TAMPOC no accepta missatges amb format HTML.
3-Si no vols rebre els missatges d'algú en particular, no cal donar-se de baixa del grup, és més fàcil filtrar aquest algú.
4-El terme "Catalunya" s'hi usa seguint el criteri de Josep Guia al seu llibre "Es molt senzill digueu-li Catalunya": http://www.psan.net/llibres/digueu-li/digueu-li.pdf
5-Els missatges d'aquest grup són reenviats automàticament i es pobliquen al blog:
http://catalunya-lliure-free-europa.blogspot.com
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! News

Get it all here

Breaking news to

entertainment news

Group Charity

California Pet

Rescue: Furry

Friends Rescue

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

.

__,_._,___