dilluns, de maig 04, 2009

[catalonia-europa] Bloc J. Sort





Begin forwarded message:

> From: Josep <jsort64@gmail.com>
> Date: 4 de maig de 2009 23:41:16 GMT+02:00
> To: josepsort@mac.com
> Subject: [josepsort] 5/04/2009 10:58:00 PM
>
> TRENTA ANYS DESPRÉS
>
>
> Ahir vaig fer una cosa que, calculo, feia trenta anys que no feia.
> Vaig pujar al Castell de Burriac. Calculo que, pel cap baix, feia
> trenta anys que no hi havia pujat. I això que el tinc ben a prop!
> Però ja se sap
> que les coses properes, sovint les menystens, no les valores. Quan
> era crio, amb els meus pares i els meus germans, ens n'havíem fet un
> fart de pujar-hi! Sovint fèiem el recorregut clàssic de pujar per
> Cabrils, anar fins a la Creu, després baixar fins a la Font Picant i
> després pujar al Castell. Mai se m'havia fet pesat!
>
> Ahir, però, amb l'única companyia de la Triska (foto), la gosseta
> dels meus pares, vaig voler fer un revival i aprofitant dues hores
> que tenia lliures, vaig decidir que tornaria a pujar-hi. I
> naturalment que ho vaig fer! Però cony, em vaig cansar!
>
>
> Ara bé, quan vaig arribar a dalt de la torre del Castell, vaig estar-
> m'hi una mitja hora ben bona contemplant les magnífiques vistes que
> ofereix: quasi tot el Maresme és al seu abast, el Montseny, també,
> Barcelona, fins a Montjuïc, etc. I, naturalment, la costa, d'un blau
> intens. Ben bé la seva situació era estratègica, com a ed
> ifici militar!
>
>
> Però més que reflexionar sobre la història, aquella passejadeta em
> va servir per recarregar piles. Feia una tarda magnífica, un sol
> esplèndid, i encara no feia xafogor. De tant en tant bufaven ratxes
> de vent que jo agraïa moltíssim.
>
> Van ser uns instants de relax, sentia que el món, per una vegada,
> era del meu costat... I que tot era possible!
>
>
> --
> Enviat per Josep a josepsort el 5/04/2009 10:58:00 PM

[Non-text portions of this message have been removed]

__._,_.___
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
http://groups.yahoo.com/group/catalonia-europa/
1-Aquest és un grup sobiranista català i federalista europeu, d'esquerres, antipatriarcal i antireligiós. Es una iniciativa espontània, espontaneïsta i deslligada de cap entitat organitzada. Aquest grup no admet continguts: 1-comercials, 2-que facin apologia de la religió o que justifiquin postures diferents de l'ateisme, 3-que atemptin contra els principis ideològics de l'esquerra europea i catalana.
2-ATENCIÓ!!!!: Per a evitar virus i atacs aquest grup NO ACCEPTA missatges
amb arxius adjunts. Si el contingut de l'adjunt que voleu enviar és un
escrit, podeu copiar-lo dins el cos del missatge en format de text.
Altres tipus de documents podeu carregar-los directament dins la web.
Aquest grup TAMPOC no accepta missatges amb format HTML.
3-Si no vols rebre els missatges d'algú en particular, no cal donar-se de baixa del grup, és més fàcil filtrar aquest algú.
4-El terme "Catalunya" s'hi usa seguint el criteri de Josep Guia al seu llibre "Es molt senzill digueu-li Catalunya": http://www.psan.net/llibres/digueu-li/digueu-li.pdf
5-Els missatges d'aquest grup són reenviats automàticament i es pobliquen al blog:
http://catalunya-lliure-free-europa.blogspot.com
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! News

Odd News

You won't believe

it, but it's true

Group Charity

Hands On Network

Volunteering has

never been so easy

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Love cars? Check out the

Auto Enthusiast Zone

.

__,_._,___